Wie heeft er nog problemen met de club app om zijn terugbetaling te vragen of om aan te geven dat hij geen terugbetaling wenst en exclusief t-shirt wenst.
De leden die ik gisteren aan de lijn gehad heb zijn in behandeling.
Hoe te werk gaan :
1. Ga nr my.clubbrugge.be door aan te melden met mail en wachtwoord
2. Check je profiel dat alles ingevuld is en kijk via button links ” gekoppelde accounts” of bij ticketing je cusnr vermeld is en dit overeenkomt met cusnr op je abo van vorig seizoen.
3. Ga naar CLUB APP op je telefoon en log daar in met mail en paswoord , niet via facebook!!!!
4. bekijk je club ID als je ingelogd bent. als je club ID wordt opgeladen en er verschijnt bedrag is dit ok. klik dan op “club ticketting”. daar moet je aboplaats dan verschijnen. indien ok , kan je op well never play alone duwen en daar proces doorlopen tot je op eind bent.
bij aanvraag terugbetaling krijg je nadien bevestiging per mail van je aanvraag.
INDIEN PROBLEMEN STUUR SMS naar mij OF MAIL NAAR KAARTENVERKOOP@CLUBBRUGGE.BE
ATTENTIE : VANDAAG DE LAATSTE DAG VR TERUGBETALING OF OM MAIL MET JE PROBLEEM TE STUREN.
Grtn Het Bestuur.